A vásárlási szokásaid
Meg akarsz jobban ismerni valakit? Akkor irány a pláza! Kutatások szerint kétféle típusú vásárló van. Az egyik az a típus, aki tüzetesen megvizsgál minden egyes samponos flakont a polcon, mielőtt választana egyet, míg a másik nagyon gyorsan dönt és már kész is van. Az első típusba tartozók sokkal elemzőbbek és részlet orinetáltabbak, míg a másodikba tartozók nem igazán figyelnek a részletekre és inkább az általános információkat preferálják.
A profilod
Az Instagram vagy Facebook fiókod sokkal többet elárul a személyiségedről, mint gondolnád. Egy tanulmány során szelfiket elemeztek, és minden egyes személy kitöltött magáról egy kérdőívet is. A kutatók úgy találták, hogy akik inkább alulról készítették a képet kedvesebbek, nyitottabbak, míg a lelkiismeretes, kötelességtudó emberek próbálnak minél kevesebbet megmutatni a hátterükből, privát szférájukból. Azok az emberek, akik mosolyogtak, nevettek sokkal nyitottabbak voltak az új kalandokra, míg akik természetesen néztek sokkal visszahúzódóbbak.
Kézírásod
Ahogy a táskát viszed
Lehet, hogy napokba, vagy hetekbe telik kiválasztani egy táskát, de mennyit foglalkozol azzal, hogy hogyan viszed? Nézzük melyik helyzet mit jelent: ha a könyökhajlatban hordod a táskádat, az azt mutatja, hogy sokat adsz a külsőségekre és a szociális státuszra. Ha átveted a testeden a pántot úgy, hogy a táska elől van, azt jelzi, hogy figyelsz a védelemre és hozzáférhetőségre, ha hátra dobod a táskád azt jelenti, hogy nyugodt és összeszedett vagy. Azok, akik hátizsákot hordanak függetlenebbek és saját maguk akarnak gondoskodni önmagukról, és a körülöttük lévőkről, míg akik a kezükben fogják a táskájukat jól szervezettek, hatékonyak és magabiztosak.