A márkák nagy harcokat vívnak, hogy minél több terméket tudjanak eladni, régebben a luxusmárkák uralták az eladási listák élét, ma már azonban ez megváltozott.
A divatos öltözködés, a minőségi ruhadarabok rendkívül sok ember számára fontosak, így nem meglepő, hogy a divatvilág folyamatosan fejlődik, aki pedig megteheti, rengeteg pénzt költ egyes márka legmenőbb darabjaira. Régebben még a luxusmárkák uralták az eladási listák élét, ám az utóbbi időben egyre inkább a háttérbe szorulnak a neves divatházak.
A BrandFinance évről-évre elkészíti az éves rangsort, ami a márkák piaci értékük szerint rangsorolja. A listán hatalmas változások nem történnek, hiszen nagyon ritka, hogy egy év alatt annyit fejlődjön egy márka, hogy az élre törjön, de így is látszuik, hogy a nagy divatházak rengeteget veszítettek a népszerűségükből.
Ezek a legértékesebb divatmárkák 2017-ben:
1. Nike
2. H&M
3. Zara
4. Louis Vuitton
5. Adidas
6. Uniqlo
7. Hermés
8. Rolex
9. Gucci
10. Cartier