Ha bemész egy szalonba, udvariasságot és profizmust vársz az ott dolgozó emberektől. A tehetség és kimagasló bánásmód az a két dolog, amitől visszatérő vendég leszel, de gondolkodtál már rajta, téged mi tesz jó vendéggé? Ha kicsit tanácstalan vagy mit lehet, és nem lehet csinálni egy szalonban, segítünk. A fodrászok általában edzésben vannak, de azért találkoznak olyan emberekkel, akiknek a személyiségük vagy szokásaik miatt nem könnyű a munkájuk. A borravalótól a kínos beszélgetésekig van néhány íratlan szabály, amit érdemes betartani.
Borravaló
Mint minden olyan szolgáltatásnál, ami személyes, ha elégedett vagy, illik borravalót adni. Általában 10-15% között, de ha nagyon elégedett vagy, 20-at is adhatsz, ez csak rád van bízva.
Telefonálás
A legtöbb fodrász nem bánja, ha üzenetezel, vagy játszol a telefonodon, de beszélni nem illik rajta. Nem csak modortalan, de akadályozza is őket a munkában. Úgyhogy pár üzenetváltással nincs gond, de a telefonbeszélgetéseket a barátnőddel ne ilyenkor bonyolítsd le.
Beszélgetés
Tartsd be az időpontot
Ha 15-20 percet késel, a fodrász egész további napját tönkre teheted, ezért mindenképp telefonálj, ha problémád van, mert lehet, hogy akkor inkább a te időpontodat teszi át, nem pedig mindenki másét, de az is lehet, hogy beleférsz még így is az idejébe. Persze néha mindenki belefut váratlan helyzetekbe és ha 3 év alatt egyszer fordul elő biztosan megértő lesz, de ha minden második alkalommal késel, bosszantani fogja, és lehet, hogy egy idő után nem vállal el. Amennyiben valami közbe jön, próbálj meg legalább 1 nappal előre szólni, ne előtte 1 órával mondd le, hiszen az ő idejével is játszol. Udvariatlanság és nem fair.