Clive Christian No.1
A parfümgyártás luxus-részlegén a Clive Christian név gyakran előfordul. Ez az illat kétféle kiadásban jött létre: fás orientális a férfiaknak, és virágos orientális a nőknek. Az eredeti üveg kristályból készült, és 1/3 karátos gyémánt díszítette az üvegcse nyakát. Gazdag aromájú parfümről beszélünk, amely szantálfás, narancsos és vaníliás beütéssel, valamint ylang-ylang aromával rendelkezik.
Ára: 2,150 $ / uncia
Chanel Grand Extrait
Mióta Coco Chanel 1921-ben kiadta ikonikus illatát, a Chanel No. 5-ot, azóta a Chanel név gyakorlatilag összefonódott a luxussal. Ez a limitált kiadású parfüm gyakorlatilag egy nagyon különleges, tiszta illat, amely emlékeztet a No. 5-ra. Az egyedi kiadású termékből évente csak egy pár darabot adnak ki. A virágos alapillatú parfüm jellegzetesen rózsát és jázmint tartalmaz.
Ára: 4,200 $ / uncia
Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes
Ennek a parfümnek az ára nem csak az illat miatt ennyire magas, de az üvegcse értéke is nagyban növeli – hiszen minden darab manufaktúrában készül, kristályból. 1998-ban adták ki másik két illattal együtt, de ebből az aromából csak nagyon kevés darab került piacra, ezért ez lett a legértékesebb.
Napjainkban is megvásárolható a parfüm, egészen kis kiszerelésekben került a polcokra.Az ámbra, a jázmin és a rózsa, valamint a mirha a Közel-Kelet hangulatát idézi.
Ára: 6,800$ / uncia
Clive Christian No. 1 Imperial Majesty Parfume
Ez az illat a Guinnes rekordok könyvében a legdrágább parfümként bejegyzett termék. 2005-ben adtak ki belőle összesen 10 üveggel, amely magyarázza a ritkaságát. A luxustermék kiárusításra került a Harrods-ban.
Üvegcséje is emeli értékét, hiszen a kis tároló nyakát 5 karátos fehér gyémánt díszíti, amelyet egy szolid arany gallér vesz körül.
Ára: 12,721$ / uncia
DKNY - Golden Delicious, millió dolláros üvegben
2011-ben a DKNY által került kiadásra ez az aranyalma formát alkotó millió dolláros parfümüveg. Az üveg tervezése a híres Martin Katz keze munkáját dicséri, és a vállalat egyik legnagyobb sikernek örvendő parfümjéhez készült, a Golden Delicious-hoz. Az üveg 14 karátos aranyból és fehéraranyból készült, és 183 sárga zafírt, 2,700 fehér gyémántot, és egy 1.6 karátos türkizt tartalmaz, valamin egy 7.18 karátos Cabochon zafírt, 15 pink gyémántot, 4 rózsa vágású gyémántot, 3.07 karátnyi ovális rubintot, 4.03 karátnyi körte alakú gyémántot, és 2.43 karátnyi sárga kanári gyémántot is beépítettek az üvegbe.
Összességében tehát 2,909 drágakő díszíti a luxusüveget. A sok apró kövecskét mind egyesével, kézzel helyezték fel az üvegre olyan módon, hogy a New York városképét szimbolizálja. A világ legdrágább parfümüvegét 1,500 óra alatt rakták össze, és a legszebb része a történetnek a vége: a parfümös üveg eladásra került egy parfümrajongó számára, a belőle származó bevételt pedig jótékony célokra fordították, és az Action Against Hunger nevű karitatív szervezetnek ajándékozták.
Ára: 1 millió $