Vannak olyan szokások, amiket a gyorséttermek dolgozói nagyon is zavarónak találnak. Néhány ezek közül valószínűleg nem meglepő, mint például nem szeretik, ha valaki udvariatlan, szemetet hagy a padlón, vagy ha hagyja, hogy a gyerekei rohangáljanak az étteremben. De számos olyan dolgot is teszünk, amiről azt gondoljuk, hogy udvarias, vagy ezzel segítünk, mégis épp annyira zavarják őket. Vessünk egy pillantást a leggyakoribb jószándékból elkövetett hibákra, és hogy mit tegyünk helyettük!
Nem javítod ki a hibát a rendelésben
Legyél olyan világos rendelés közben, amennyire csak lehet, az alkalmazott vissza fogja neked olvasni a rendelésedet, vagy láthatod a kijelzőn, úgyhogy menj biztosra, hogy minden helyes. Ez különösen igaz, amikor autóval állsz meg, mert később a következő ablaknál már sokkal nehezebb lesz helyesbíteni.
Tálcák
Ha csak nincs teljesen tele a szemetes, udvariatlanság a zacskókat és csomagolásokat az asztalnál hagyni, ha gyorsétteremben eszünk. Viszont az is fontos, hogy csak azt dobd ki, ami valóban szemét.
Az egész irodának rendelsz
Ha úgy döntesz megünnepelsz egy közös sikert, vagy egy valakit elküldtök az egész iroda ebédjéért, és 10 embernek rendeltek az autós részen, az az egész sort nagyon lelassítja. A nagyobb rendeléseket jobb a benti részen leadni.
A kasszánál vársz a szószokra
Ha szószokat is kérsz az ételedhez, mint például ketchup, előre szólj és kérd a rendeléseddel együtt ahelyett, hogy visszatolakodnál miután már megkaptad a rendelésedet. Ezzel a sor is gyorsabban halad és a kasszásnak is könnyebb dolga lesz.
Sok apróval fizetsz
Lehet, hogy azt hiszed, hogy a pénztárosnak szívességet teszel, mert tud majd visszaadni, de valószínűleg nem így van. Ha túl sok aprópénzzel fizetsz, azt neki sokáig kell számolgatni és az egész sort feltartod. Ha mindenképp azzal kell fizetned, tedd olyan egyszerűvé amennyire csak lehet (csak 50-eseket adj például), ne pedig minden féle pénzérmét.
Az autós részen az ablak előtt ellenőrzöd a rendelésedet
A rendelésedet ne az ablak előtt nézd át! Húzódj félre a legközelebbi erre alkalmas helyen, hogy megnézd minden megvan-e és tényleg azt kaptad-e, amit kértél. Ha valami nem stimmel, ne érezd magad rosszul amiatt hogy szólsz, viszont tartsd észben, hogy emberek dolgoznak ott és időnként ők is követnek el hibákat.