10 hihetetlenül értékes luxusmárka

helloladies.hu

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A drága luxusmárkákat az emberek gyakran a státusszal, a hatalommal, és a tekintéllyel párosítják. Míg az „egyszerű” emberek keményen dolgoznak azon, hogy megteremtsék mindennapi betevőjüket, a hatalmas vagyonnal rendelkezők szeretik villogtatni „pénztárcájukat”.

A luxusmárkák persze ezt nagyon is jól tudják, és minél exkluzívabbá teszik termékeiket, annál nagyobbá válik azok értéke, ami csak még jobban vonzza a pénzes vásárlókat. És hogy melyek azok a márkák, akik a „legértékesebbek” közé tartoznak ilyen szempontból? Mutatunk néhányat közülük! 

 

Rolex


A Rolexet Svájcban alapították, és 1905 óta prémium besorolású óramárkának számít. 1926-ban a Rolex készítette el a világ első vízálló óráját, és a mai napig komoly jelenléttel rendelkezik a sportvilágban is. A Forbes becslése szerint a márka 2,331 milliárd forintot ér.

 

 

Prada


A Pradáról már biztosan mindenki hallott – a márka nevéhez temérdek luxuscikk kötődik, és a mai napig növekvőben van. Az elmúlt évben igencsak megugrott az értékük, ami valahol 2,545 milliárd forint körül mozog.

 

 

Zara


Az Amancio Ortega Gaona divattervező által alapított Zara 1975-ben kezdte meg a működését. Azóta a világ egyik leghatalmasabb divaterőműjévé nőtte ki magát. A márka durván 2,518 milliárd forintot ér.

hirdetes

 

 

Gucci


A Gucci egy egyszerű kis bőráru üzletként indult, ma pedig már az egész világon ismerik a nevét. Habár egy sokkal nagyobb divat-konglomerátumhoz tartozik, egyéni értéke 3,402 milliárd forint.

 

 

BMW


A BMW egy elismert luxusautókat gyártó cég, akik letisztult, előkelő járgányaikról ismertek. A BMW tulajdonosokat az emberek szinte automatikusan magasabb pénzügyi osztályba sorolják, már csak az autók ára miatt is. A márka nevéhez 6,580 milliárdos érték társul.

 

 

Estee Lauder


A kozmetikai termékeket gyártó Estee Lauder egy igazi luxusóriás, amelyet 8,251 milliárd forintos értéke is mutat. A New York-i székhelyű vállalat a bőrápoló termékektől kezdve az illatokig mindennel foglalkozik.

hirdetes

 

 

Audi


Az Audit sem kell sokaknak bemutatni. A világ egyik legluxusabb autómárkája a Volkswagené, és 3,777 milliárd forintot ért.

 

 

Hermes


A Hermest Thierry Hermes divattervező alapított még 1837-ben. Selyemsála az 1920-as évek felszabadított nőinek jelképévé vált. A Hermes többféle divatcikk tervezésével is foglalkozik, és 2,840 milliárd forintos értéke van.

 

 

Louis Vuitton


A Louis Vuitton 2014-ben ünnepelte fennállásának 160. évfordulóját. Sokak számára a márka neve a „luxus” szó egyik szinonimája, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen a számos termékkel foglalkozó divatóriás értéke 7,716 milliárd forint.

 


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

2025-02-21

Mi nem hiányozhat a hoteled marketing stratégiájából 2025-ben?

A 2025-ös hotel marketing stratégia digitális fejlesztéseket, fenntarthatóságot és személyre szabott vendégélményt igényel. Fedezd fel a Hotelmentők megoldásait!

2025-03-14

Miért válaszd az ápolói szakmát 2025-ben?

Az ápolói szakma 2025-ben stabil megélhetést, fejlődési lehetőségeket és nemzetközi karriert kínál. Ismerd meg, miért érdemes ezt a hivatást választani!

2024-12-10

A tökéletes céges évzáró – 5 helyszín, amit mindenki imádni fog

edezd fel a tökéletes céges évzáró helyszíneit! Wellness hotelek, borászatok és kalandparkok, hogy az évzáró esemény emlékezetes legyen mindenki számára.

2024-12-10

5+1 dolog, hogy tökéletes újévi fogadást szervezz!

Hogyan szervezz tökéletes újévi fogadást? Tudd meg, mire figyelj a helyszíntől a dekoráción át a programokig! Tippek és egy remek rendezvényterem ajánlása.

2024-10-09

3 legaktuálisabb téma, amivel felkeresik a pszichológust a páciensek

A szorongás, kapcsolati problémák és identitásválság a páciensek három leggyakoribb témája, amivel a pszichológust felkeresik. Ismerd meg a megoldási lehetőségeket!

2025-03-28

A hosszú párkapcsolat titka: szeretetnyelvek és konfliktuskezelés

A boldog és tartós párkapcsolat nem a szerencsén múlik. A kémia fontos, de a legnagyobb szerepet azok a tudatos erőfeszítések játsszák, amelyeket a felek nap mint nap megtesznek egymásért. A szeretet kifejezésének módjai és a konfliktusok kezelése kulcsfontosságúak ebben a folyamatban.

Legnépszerűbb cikkeink

Csajos Divat Érdekességek Gardrób Luxus